пятница, 18 сентября 2020 г.

Բառագիտություն

 

1. Լրացրու բաց թողած տառը (տառերը), կրկնակ բաղաձայնը կամ երկհնչյունը
 Գոմեշ, մթնկա, լուսնկա, որ-ակոտոր, զարթուցիչ, նշտարենի, հանդիպակաց, հովասուն, ընդիմակաց, օրորել, առէջաթել, հոգեիճակ, կարեվեր, ակնթարթ, միջօրե, ճրագալույց, ծեծկռտուք, աղցան, աքսոր, հոգերգություն, Աքիլես, հելլենական, Սեդրակ, ճտքակոշիկ, հեղեղատ։

2. Բառերը գրիր առանց փակագծերի՝ միասին, անջատ կամ գծիկով   


Հարավարևմտյան, սերնդե-սերունդ, հինգից յոթ, չորս գլխանի, կուժկոտրուկ, բառգիրք։


3. Խմբավորիր բառերն ըստ հոմանիշների։ Քանի՞ բառ հոմանիշ չունի այս շարքում։

վախենալերկյուղելզարհուրել
տխմարտգետ, բթամիտ
փոսվիրապ, խրամատ
ննջելքնելմրափել
Նիրհել, սրդողելվեմ և ողորմելի բառերը չունեն հոմանիշներ:


4. Ընտրիր դաժան բառի հոմանիշները.


Սինլքորանագորույն, ամբարտավան, ժանտ, դժնի, դժկամդժխեմ, բիրտանողորմ, դժոխալուր։


5. Տրված բառացանկից առանձնացրու հոմանիշային զույգերը.

անթաքույց, վեհանձն, բացահայտ, ճաշկերույթ, հեղհեղուկ, հրավերք, տմարդի, հեղեղատ։


6. Տրված շաքից առանձնացրու պերճ բառի հականիշները.


շքեղ, անշուք, շլացուցիչհասարակ, ճոխ, հիասքանչպարզ, զգլխիչ, փառահեղ, պերճաշուք։


7. Առանձնացրու հականիշների զույգերը.

Սեր-ատելի

Աստիճանաբար- միանգամից

անվարժ- փորձառու

լավ- հոռի

միշտ- բնավ

8. Առաջին շարքի բառերի դիմաց 2-րդ շարքից ընտրիր և գրիր բացատրությունները.

Հածել- դեգերել

Հեծել- հեկեկալ

 Հեծկլտալ- տառապել

 Հեծնել- ձի նստել


10. Ո՞ր դարձվածքի իմաստն է սխալ բացատրված.
բերանը ջուր առնել – չխոսել
կյանքի ընկեր-միասին երկար ճանապարհ գնացող
դանակը ոսկորին հասնել —   համբերությունը հատնել
հոգու հետ խաղալ -ձեռ առնել

11.Քարը փեշից թափել դարձվածքին ո՞ր իմաստը չի համապատասխանում.
ա) չհակառակվել, զիջել
բ) չհամառել
գ) անհաջողությունից խուսափել
դ) համաձայնության գալ

12.Ո՞ր նախադասությունների մեջ բառագործածության սխալ կա (ընդգծիր սխալ օգտագործված բառերը).
ա)Ուժեղ աղմուկից հանկարծակիի գալով՝ մոտեցավ լուսամուտին։
բ) Ավանդության համաձայն՝ վառելիքի դեզը վերածվել է քարե ամրոցի։
գ) Ակնոցի վրայից աչքերը հառնեց դիմացը նստած մարդկանց։
դ) Առվի մեղմ կարկաչյունը հանգստացնում էր հոգնած նյարդերս։
ե) Ինչ վերաբերում (ինչ-որ բանի մասին լինել. սա ճիշտ է) է կրթաթոշակին, այդ հարցին դեռ կանդրադառնանք։
զ) Իր վատ արարքի համար նա մեղանչեց ընկերոջ առաջ։

13. Ընդգծիր այն բառերը, որոնք համանուն ունեն.

գայլուկ, ցանցկեն, բալ, լալ, խեթ, տուն, շուտափույթ, բարձիչ, թույլ։

14.Ընդգծիր այն բառերը, որոնցում ինքնուրույն գործածություն չունեցող արմատ կա.
սիրասուն, անողջախոհ, նետահարում (հար), լուսաշող, , բծախնդիր, քաջազն չունևոր (ուն), զառամյալ, խցիկ, կառապան։

15.Ընդգծիր պարզ բառերը.
արագիլ, հրավեր, արձան, գոմեշ, գեղարդ, բարակ, ամրակ, բողոք, զարմիկ, դադար, գալար, հանդարտ, կաղամբ, հարուստ, կորուստ, պատում։

16. Ընդգծիր բարդ բառերը

առաջնեկ, քննադատ, հախճապակի, փոխըմբռնում, ախորժալուր, տանտիկին, ձեռնարկ, հոգեթով, ամենուր, , ձեռնասուն, շքամուտք, ինչքան, մշտապես, որտեղ, այսօր։

17. Ընդգծիր մեկից ավելի ածանց ունեցող բառերը.

անմնացորդ, համաստեղություն, երկնային, փախստական, ընդունելի, պարունակ, թարգմանչություն, հայրենիք, հարգանք, խորհրդական, ենթաշրջան, ձեռնարկություն, թերագնահատում, հակոտնյա, նախանձելի, բանտարկյալ։

18. Ընդգծիր բարդածանցավոր բառերը.
ձեռնտու, վարկառու, աչառու, զրպարտիչ, գործարանատեր, վիրակապարան, աչքաբաց, ավտոկայան, , տարրալուծում, լեզվաբանություն, հայազգի, թռչնաբուծարան, ուրվապատկեր, բնակատեղի, հեռուստացույց։

19. Տրված բառերի բառակազմական վերլուծություններից ո՞րն է սխալ.
ա) խմբագրել= խ(ու)մբ+ա+գ(ի)ր+ել
բ)խճանկար= խ(ի)ճ+ա+նկար
գ) տարորոշել= տար(ր)+որոշ+ել
դ) հակառակորդ 
= հակ+նռ+ակ+որդ

20. Բառակազմական վերլուծության ենթարկիր տրված բառերը.
ա) առաջնություն-առաջ-ն-ություն առ+աջ+ին+ություն
բ) հետախուզել-հետ-ա-խույզ-ել հետ+խուզյ
+ել
գ) հետաքննչական-հետ-ա-քնին-իչ-ական հետ+քննիչ+ական
դ) հայելազարդ-հաել+-ա-զարդ հայելի
+զարդ

21. Ընդգծիր հապավումները.
ժողդատարան, զինծառայող, ուսխորհուրդ, շինջոկատ, նորընտիր, կուստոմս, քաղբանտարկյալ, պետպատվեր, ուսմասվար, մարզկենտրոն, գրապահոց, սոցհարցում, բանավան, շինհրապարակ, պետեկամուտ։

Комментариев нет:

Отправить комментарий