Տեղեկանք ուսումնառության պայմանագրով պարտավորությունների կատարման մասին (կարող է լրացվել google հարցման ձևաթղթով, հրապարակվել pdf-ով).
- հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
Բացակայել եմ 34ժամ.
- ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն
- ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ
- մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
Ընտրության գործունեության ժամերին(կենսաբանություն առարկա) այցելել ենք մանրէաբանության համալսարան:
- ուսումնասիրություն
Ուսումնասիրում ենք էկոհամակարգը, իր խնդիրներով, առավելությամբ և նրա մեջ ներառված բուսականությամբ:
- լուսաբանում
- մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
Որպես երկարաժամկետ նախագիծ վարում եմ Առականի բլոգը: Քրիստոնեական առակները թարգմանում և տեղադրում եմ բլոգում: Նաև խմբագրում և տեղադրում եմ աշակերտների թարգմանությունները:
- նախագծերի թվարկում
- անհատական աշխատանքը նախագծում
- մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
- մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
- մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
Մասնակցել եմ հարիսայի և ղափամայի ծեսերին:
- մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
- կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
- անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
- ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
Այս կիսամյակի ընթացում բավականին գիտելիք եմ ստացել գրեթե բոլոր առարկաներից: Հայոց լեզվի քերականությունը, կենսաբանության ժամերին ամենամեծ գիտելիքն եմ ստացել, քանի որ խորապես եմ անցնում այդ առարկաները:
- ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
- «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
- Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
- ընթերցանություն
- ուսումնասիրություն
- ուսումնական այլ աշխատանք
- ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
- Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
- Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
- իր ընտրած ճամբարային ջոկատը։
- լրացվում է 5 տարեկանների, 1-3-րդ դասարանցիների աճի բնութագրերը.
- լրացվում են 4-12-րդ դասարանների գնահատման մատյանները՝ ուսումնական գործունեության ցուցանիշները, առանձին դասընթացներից սովորողների գնահատականները, որոնց հիմքում դրվում են սովորողների բլոգները, հաշվետվություն-հրապարակումները։
- անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
- ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
- 2020թ. հունվարի նախագծային գործունեության անհատական պլան։
1-3-րդ դասարանի սովորողները հարցերին անդրադառնում են անհատական հարցազրույցների միջոցով՝ տեսանյութով, աուդիոնյութով։ 3-րդ դասարանցիներն իրենց հարցազրույցները հրապարակում են իրենց բլոգներում։
Սահմանված կարգով մինչև դեկտեմբերի 23-ը՝
Միջին մասնագիտական կրթական ծրագրի սովորողները մասնակցում են քննաշրջանի աշխատակարգով որոշված ստուգարքներին, քննություններին, իրենց բլոգներում մինչև դեկտեմբերի 20-ը ներկայացնում են՝
4-12-րդ դասարանների, քոլեջի սովորողների՝ իրենց բլոգներում ուսումնական գործունեության ամփոփման աշխատանքները համակարգում են դպրոցների կազմակերպիչները։
Комментариев нет:
Отправить комментарий