Հաշվետվություն

Տեղեկանք ուսումնառության պայմանագրով պարտավորությունների կատարման մասին (կարող է լրացվել google հարցման ձևաթղթով, հրապարակվել pdf-ով).


    • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
Բացակայել եմ 34ժամ.

    • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն
Հայոց լեզու և գրականություն



    • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ
Ուսումնական պարապունքներին ներկայացել եմ սահմանված կարգով: 

    • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
Ընտրության գործունեության ժամերին(կենսաբանություն առարկա) այցելել ենք մանրէաբանության համալսարան:
    • ուսումնասիրություն
Ուսումնասիրում ենք էկոհամակարգը, իր խնդիրներով, առավելությամբ և նրա մեջ ներառված բուսականությամբ:
    • լուսաբանում
    • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
Որպես երկարաժամկետ նախագիծ վարում եմ Առականի բլոգը: Քրիստոնեական առակները թարգմանում և տեղադրում եմ բլոգում: Նաև խմբագրում և տեղադրում եմ աշակերտների թարգմանությունները:

    • նախագծերի թվարկում
    • անհատական աշխատանքը նախագծում
    • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
    • մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
    • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
Մասնակցել եմ հարիսայի և ղափամայի ծեսերին:

    • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
    • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
    • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
    • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
Այս կիսամյակի ընթացում բավականին գիտելիք եմ ստացել գրեթե բոլոր առարկաներից: Հայոց լեզվի քերականությունը, կենսաբանության ժամերին  ամենամեծ գիտելիքն եմ ստացել, քանի որ խորապես եմ անցնում այդ առարկաները:

    • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
    • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
    • Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
    • ընթերցանություն
    • ուսումնասիրություն
    • ուսումնական այլ աշխատանք
    • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
    • իր ընտրած ճամբարային ջոկատը։
    • լրացվում է 5 տարեկանների, 1-3-րդ դասարանցիների աճի բնութագրերը.
    • լրացվում են 4-12-րդ դասարանների գնահատման մատյանները՝ ուսումնական գործունեության ցուցանիշները, առանձին դասընթացներից սովորողների գնահատականները, որոնց հիմքում դրվում են սովորողների բլոգները, հաշվետվություն-հրապարակումները։
    • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
    • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
    • 2020թ. հունվարի նախագծային գործունեության անհատական պլան։

1-3-րդ դասարանի սովորողները հարցերին անդրադառնում են անհատական հարցազրույցների միջոցով՝ տեսանյութով, աուդիոնյութով։ 3-րդ դասարանցիներն իրենց հարցազրույցները հրապարակում են իրենց բլոգներում։
Սահմանված կարգով մինչև դեկտեմբերի 23-ը՝
Միջին մասնագիտական կրթական ծրագրի սովորողները մասնակցում են քննաշրջանի աշխատակարգով որոշված ստուգարքներին, քննություններին, իրենց բլոգներում մինչև դեկտեմբերի 20-ը ներկայացնում են՝
4-12-րդ դասարանների, քոլեջի սովորողների՝ իրենց բլոգներում ուսումնական գործունեության ամփոփման աշխատանքները համակարգում են դպրոցների կազմակերպիչները։

Комментариев нет:

Отправка комментария