1. Բառերից քանիսո՞ւմ է բաց թողած տեղում գրվում է.
ան-, երբևից-, մանր-, վայր-ջք, լայն-կրան, առօր-ական, ան-ական, այժմ-ական, ինչև-, գոմ-շ
2. Բառերից քանիսո՞ւմ է բաց թողած տեղում գրվում հ.
արհամար-անք, ամպ-ովանի, խոնար-ում, բարեշնոր-, ապաշխար-անք, արհավի-րք, ընդ-ամենը, ընդ-անուր, մանադազգա-, հեթ-եթալ
3. Բառերից քանիսո՞ւմ է բաց թողած տեղում գրվում ք.
բարվո-, գո-նոց, գո-ավոր, ջրապապա-, նորո-ել, հո-ս, հավա-ել, հո-նաբեկ, ո-ելից, ոռո-ել, Մար-ար, հովվեր-ություն
4. Ո՞ր շարքերի բոլոր բառերի բաց թողած տեղում է գրվում կրկնակ տառ.
1) տ-ալ, կ-անք, ծաղկափ-իթ, լուսա-իկ
2) ու-ամիտ, ծառու-ի, ա-ահայր, ըն-իմանալ
3) Հե-ադա, Աքի-ես, Հո-անդիա, Վիե-նա
4) ֆի-ական, խ-ալ, հո-երգություն, բա-ադ
5) ի-սունական, բու-այական, բնօ-ան, մ-կահավ
6) ճռճ-ալ, միատա-, վշտա-ուկ, այ-ենական
5. Տրված բառերից և բառաձևերից քանիսում ուղղագրական սխալ կա.
Բահրեյնի, Ջուղայեցի, երեկոյան, Սոմալիյում, վերարկույով, Չիբուխլույում, աղուսյակ, սյունյակ, պայուսակ, Օֆելիայի:
6.Տրված տեքստում քանի ուղղագրական սխալ կա.
Անթափանց, սռթսռթացնող խոնավությամբ թաթաղված էր օդը: Ցուրտ գիշերով Օխոտյան ափի ողջ երկայնքով մղվում էր երկու ընբոստ տարերգի անհաշտ ընբիշային պայքարը. Ցամաքը խոչնդոտում էր ծովի առաջընթացը, ծովը չէր դադարում անընդհատ ցամաքի վրա հարձակվելուց, մակնթացությունից:
7.Նշել այն նախադասությունների քանակը, որոնցում կրավորական սեռի բայ կա:
1. Իմ թախիծն էլ այն ամպի պես
Ցնորում է քնքշաբար,
Բոցավառվում` հիշելով քեզ,
Եվ արտասվում քեզ համար:
2. Իմ հոգին որպես թափառիկ մի շուն,
Մոլորված քայլով ու մահն աչքերում`
Ահաբեկ, անօգ փախչում է հեռուն:
3. Կփակվեմ, կփակվեմ իմ խցում
Ու մենակ, մեն-մենակ կմնամ,
Խոհերի, մտքերի օվկիանում
Մինչև լույս, մինչև մութ կլողամ:
4. Օրորված է հոգիս ձմեռվա
Օրերի օրորով, ու անուշ
Թախիծն է ծավալվել ինձ վրա:
Եվ նուրբ է իմ կյանքըէ որպես հուշ:
5. Ես չար հոսանքից մղված եմ հեռուն,
Եվ անվերադարձ փակված է ուղին,
Մի որբ մանուկ է հոգիս մոլորուն`
Մատնված մութին ու մառախուղին:
8. Տրված հատվածում նշել վաղակատար դերբայների քանակը:
Տասնյակ տարիներ էին անցել: Երևան գալով` մի օր հանդիպեցի ուսուցչիս: Որքա˜ն փոխվել էր նա: Նրա գզգզված մորուքը ճերմակ էր բամբակի պես, արագաշարժ ոտքերը թուլացել էին: Նա մեջքից կորացել էր, վառվռուն աչքերը մարել էին մեռած աստղերի պես: Բայց նա հպարտությամբ փորձեց պատասխանել իմ բարևին, ուղիղ ու ձիգ կանգնել, ու ես զգացի, որ սիրում ու հարգում եմ նրան:
9. Նախադասություններից քանիսո՞ւմ կա հարկադրական եղանակով տրվաց բայ:
1.Ամենևին պետք չէ մարդկանց նեղացնել մանրուքների պատճառով:
2.Այնպիսի երգեր են պետք, որ հուզեն ամենքի հոգիները:
3.Նա հայտնեց, որ իրեն մի քանի իրեր գնելու գումար է պետք:
4.Նա անպայման պետք է ինձ հետ աշխատի:
5.Նա խոստացավ, որ պիտի մի քանի օրից գործընկերներին հանդիպի:
10. Նշել այն նախադասությունների թվահամարները, որոնցում պակասավոր բայ չկա:
1.Վառվում է մոմը դողդոջ փայլերով
Հեռու անկյունում,
Ելնում ես անխոս, հպարտ քայլերով,
Մահապարտի պես այնտեղ ես գնում:
2.Բոլոր հույսերին օրոր է ասում,
Օրոր է ասում,
Բաբախուն սիրտս գրկել է ուզում ,
Անխաբ խնդություն ոսկե երազում:
3.Չկան օրերն ահարկու,
Չկա ժամ ու ժամանակ,
Ուրվական ենք մենք երկու
Միշտ իրար հետ, միշտ մենակ:
4.Ոսկեհանդերձ եկար և միգասքող,
Տխուրաչյա´ աշուն, սիրա´ծ աշուն:
5.Տեսնո՞ւմ ես` որքան, որքան արագ
Անցնում են բոլորն ու դառնում հուշ:
11. Տրված նախադասություններում ընդգծվածներից քանի՞սն են կապ
1.Բաժակը ձեռքիս պատահաբար ընկավ:
2.Գրիչը վայր ընկավ նրա ձեռքից:
3.Քո ձեռքից ես կրակն ընկա:
4.Նրա հոդվածը ձեռքից ձեռք անցավ:
5.Նա ձեռքով արեց, և մենք մոտեցանք:
12.Ո՞րն է նախադասության ճիշտ գծապատկերը:
Երբ դասաժամը վերջացավ, և աշակերտները պիտի ցրվեին, ընկերս, որ շատ երգ սիրող էր, խնդրեց ուսուցչին, որ աշակերտները մի երգ երգեն:
Комментариев нет:
Отправить комментарий